субота, 26. март 2011.

Boho Beauty / boemska lepota…


Unapred se izvinjavam zbog "malo" vise slika :D ali ne mogu da odolim :) Poslednje dve godine sam uhvatila sebe kako kada dodje prolece I leto ja se okrecem ovom stilu oblacenja...  Kada pomislim na bohemian (boemski) stil, prvo sto mi padne na pamet su sloboda I nacin izrazavanja putem odece. Ovaj izgled se pojavio oko 1960. a njega karakterisu duge haljine, velike naocare I dosta nakita! Po meni boho stil najbolje moze da iznese Nicole Richie, a za njom su tu Rachel Zoe (modna kreatorka) I Mary-Kate Olsen.











                                            Nicole Richie kraljica boho stila... 







 
Rachel Zoe 






                                                  Rachel & Nicole





                                              Mary-Kate Olsen



I nije bitno koje je godisnje doba, boho stil je uvek IN. Samo ga ja nekako najvise volim leti :) 

Uzivajte u vikendu :) Do sledeceg kuckanja!







13 коментара:

  1. Ja obožavam boho... Duga haljina, traka na kosi, nakit i dan može da počne...:D

    ОдговориИзбриши
  2. Super post! Nicole je skroz u fazonu ;)!

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман26. март 2011. 09:41

    Trebam dugu haljinu!:)) PODHITNO!

    ОдговориИзбриши
  4. @Marija Hvala :)
    @Juliet U sledecem postu (nadam se u ponedeljak) videces moju kolekciju duugih haljina :)

    ОдговориИзбриши
  5. boho obozavam. meni takođe treba jedna duga haljina, hitno! rachel zoe mi je najomiljenija!

    ОдговориИзбриши
  6. Divan je post,obozavam boho.I meni je asocijacija odmah na leto,plazu i svu tu lepotu:D

    ОдговориИзбриши
  7. Love their style!! Mary-Kate is my favorite:)

    http://mademoiselleconomist.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. I'm glade you all like post :)
    @Giuli yor blog is super :)

    ОдговориИзбриши
  9. ili je do njih ili je do boemskog stila pa su mnogo slatke :) nešta slično je D.Kostić napravio, ali nije tako dobro kao ovo ;)

    ОдговориИзбриши
  10. @Dino: Mislim da je u pitanju i jedno i drugo :)

    ОдговориИзбриши