субота, 5. новембар 2011.

Masna i nova haljina / Hair bow and new dress

Teget-plava boja, zmijska sara... Sta napraviti od takvog materijala. Na pamet mi je prvo pao blejzer ali posle malo mozganja odlucila sam se za haljinu. Haljinu je kao i vecinu (citaj 85%) mojih haljina sasila moja baka <3!!  


Dark blue color, snake print ... What to make of such material. At my mind first fell blazer but after some rumination I decided that the dress would be great. Dress as the majority (read 85%) of my dress is sewed my grandmother <3


                                                                             Material for my dress...







             P.S. Let me tell you a secret - I still believe in fairy tales!!!





            Dress - by grandma :)
            Shoes - Aldo
            Belt - no name
            Ring - Six
            Earrings - kinezi
            Hair bow and my make up by ME :)



17 коментара:

  1. Slatka je,al imam utisak da je kaiš malo kvari..:)

    ОдговориИзбриши
  2. zanimljiv materijal, boja mi je savršena! a mašna ti lepo stoji :)

    ОдговориИзбриши
  3. to je problem sa kaisevima koji su vise kao pojas,jer su trebali da bude nesto izmedju korseta i kaisa,ali.....,kada on funkcionise...zavisi od mnogo cega,ali crni sa detaljima su teski za kombinovanje.
    sto se tice haljine,koza plava zmijska...strava! :)

    ОдговориИзбриши
  4. You look gorgeous!! Love your hair!

    ps: Thank you for your comment:)

    xxxx

    ОдговориИзбриши
  5. skroz lud materijal, masna na glavi je hit svaka ti cast!

    ОдговориИзбриши
  6. poslednja slika sa zvoncicom, preedivno!:) E a da mi pozajmis baku, a i ti da mi pravis masnu i da mi sminkas!:) Bravo za frizuru, a haljina je divnaa!

    ОдговориИзбриши
  7. beautifull pictures! wow! beautifull style!
    Nice blog!
    I invite you to see my blog, and if you like it, you could follow me! i 'll do the same!
    kisses
    Miriamstella

    is fashion my Passion? the MiriamStella's Blog
    MY FACEBOOK FAN PAGE

    ОдговориИзбриши
  8. Lepa haljina ali kais mi se ne dopada.

    http://maramasplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Mašna na glavi je <3 A kaiš i meni malo "bode oči", sada si me bacila u razmišljanje šta bih ja napravila od materijala :D

    ОдговориИзбриши
  10. Masna ti stoji prekrasno,moram i ja probati:-)
    xx
    B.

    ОдговориИзбриши
  11. Make-up, frizura, haljina svje je kako treba biti! Super stylish look!

    ОдговориИзбриши
  12. so futuristic bravo!!meni se sviđa,da je zurka drukčija bilo bi puno lošije ova verzija mi je thums up!!!

    ОдговориИзбриши
  13. Cao super ti je haljina i sve ostalo uz to..Jel mozes molim te nekako da mi objasnis ili tako nesto kako si napravila ovu frizuru masnu zato sto takvu zelim za maturu..molim te :DDD

    ОдговориИзбриши
  14. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши