среда, 13. јул 2011.

Danas se osecam lepo, danas mi sunce sja / Today I feel good, sun is shining today

Juce je bio pakleni dan. Ja koja volim temperature preko 35 stepeni nisam znala sta mi se desava. No dobro prezivela sam! Mom bratu od ujaka je bio rodjendan (napunio je 9 godina). Za tu priliku sam obukla crnu suknju koja mi je moram vam reci favorit ovog leta, baka mi je sila, a ja se osecam  prelepo u njoj. Necu da duzim, pogledajte sami.


P.S. Aparat mi je upao u vodu, tako da se izvinjavam zbog loseg kvaliteta slika (slikane su telefonom).


Yesterday was a tough day. I love that temperatures over 35 degrees but yesterday I did not know what was happening. Well I survived! My cousin's brother had a birthday (turned 9 years). For the occasion I wore a black skirt and I have to tell you it's my  favorite this summer, my grandmother made it for me and I feel realy pretty in it. 


P.S. My camera has fall into the water so I apologize for poor image quality (they are taken by the phone).












My sister & I


                                                            HAPPY BIRTHDAY BABY! :)

21 коментар:

  1. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  2. Maro,pa ti sijaš...
    :)

    Prelepa si mi...

    ОдговориИзбриши
  3. pa ova suknja je savrshenstvo! Jel tvoja baka shije za lovu? :)))

    ОдговориИзбриши
  4. Wow :D Leeepo! Bas mi se svdija ovaj look, i tvoja kosa, prstenje, leptir, suknja! Bas bas lepo :)

    ОдговориИзбриши
  5. super je suknja! a kosa, wow! zao mi je zbog aparata, mnogo, mnogo..

    ОдговориИзбриши
  6. Suknja je cudo!Pohvali baku!;) PRelijepo!
    Pratim blogic;)
    xx
    B.

    ОдговориИзбриши
  7. what an amazing skirt and cute butterfly neckless :)

    xxx

    ОдговориИзбриши
  8. i love your skirt and the necklace....beautiful!
    Vanessa

    ОдговориИзбриши
  9. savrseno ti stoji, ovako nesto nikad nebi nasla u radnji, svaka cast baki

    ОдговориИзбриши
  10. Predivna suknja! ;)
    Gde si našla materijal?

    ОдговориИзбриши
  11. Hvala Tamara. Materijal je kupljen u Italtesu na Banovom brdu.

    ОдговориИзбриши