уторак, 19. јул 2011.

Lindzi Vikson / Lindsey Wixson

Lindzi Vikson rodjena je 11. aprila 1994. godine. Ona je americka manekenka, poznata po svom jedinstvenom izgledu, punih, malih usana i velikog razmaka izmedju prednjih zuba. John Galliano, Versace Vanitas, Miu Miu, Jill Stuart i Alexander McQueen - svi su je bukirali za svoje kampanje. Trenutno se nalazi na 16. mestu na listi Top 50 manekenki.


Lindsey Wixson  born on  April 11, 1994 is an American fashion model. She is known for her unique looks, full and small lips and gapped front teeth. John Galliano, Versace Vanitas, Miu Miu, Jill Stuart and Alexander McQueen have all booked her for campaigns. Wixson currently ranks 16th on the Top 50 Models.






































14 коментара:

  1. usne su neodoljive a razmak izmedju zubica je skroz simpa... tako da mi nije cudno sto je prbukirana :)

    ОдговориИзбриши
  2. Love the pictures, so beautiful

    http://www.etsy.com/shop/Rosabellebyvasu

    ОдговориИзбриши
  3. baš ima neobično i upečatlljivo lice, dugo mi je trebalo da se odlučim sviđa li mi se ili ne, al divna je u svakom pogledu. <3

    ОдговориИзбриши
  4. Upravo ovo što je Josephine rekla! I meni je puno trebalo da se odlučim sviđa li mi se ili ne!
    Ono što je sigurno jest da ima fantastičnu moć transformacije a to je ono što bi svaki model trebao imati!

    hugs and kisses by Mani.

    ОдговориИзбриши
  5. So perfect. I am sure we will see a lot of her over the years to come. Xxxx

    ОдговориИзбриши
  6. Great post dear!

    http://www.hsquaredfashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Izrazito ruzna devojčica, moje mišljenje

    ОдговориИзбриши
  8. all the pictures are gorgeous!! loving the rainbow eye make up!

    http://www.ohmydior.org/

    ОдговориИзбриши
  9. Volim ovakve neobicne ljepotice,savrseno je nesavrsena!:)

    ОдговориИзбриши